Det är på facebook det händer.!?

-Ah asså jag fattar inte hur de kommer sig att dom börjat hänga lixom...
- Neee, inte jag heller..
-Ne asså dom är inte ens vän på facebook..
-Ne precis...

Var och tränade på Ego idag, då jag tjyvlyssnade på denna konversation av två unga tjejer...  Hmm... Håller facebook på att ta över våra liv? Det som händer på facebook- det är verkligheten.. Eller? Man ska lixom ge fan i att prata eller "hänga" med någon om man inte är "vänner på facebook"....? Jag funderar.. Och kommer fram till att, hejar jag på en människa- i verkligheten- som jag kanske inte känner, så helt plötsligt så kommer en vänförfrågan på facebook en dag senare, jag känner inte han/henne, bara träffat personen i fråga ytligt- ändå finns han/hon på min vänlista.. Nej, facebook är ytligt!




Idag har jag iaf jobbat som vanligt, sen var jag på stan ett tag med Emelie, efter det gick jag och tränade, sprang ett tag på banden, sen körde jag ett spinningpass, hem, duschade åt, sen ner på Barista och fikade med Stina. Trevligt!
Nu sitter jag hemma i soffan och glor på teve och känner verkligen av dagens träning i kroppen, det är underbart!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha =D

2009-04-30 @ 08:52:00
Postat av: Ciss

Hehe.. Ja, vad vore man utan facebook ?? :)

2009-05-05 @ 19:04:51

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?