Fredagkväll.


Hallå!
Var på stan en sväng med Daniel idag efter jobbet. Han ville ha hjälp med att hitta lite kläder till en 50-års fest han skulle på ikväll. För mig blire lugna puckar. Makaronipudding står i ugnen, godiset upphällt i en skål och Idol väntar. Så kommer min fredagkväll se ut. Äta och glo på teve.



Idag har jag på mig:
Pälsmössa från Lindex
Halsduk från Indiska
Tjocktröja från BikBok
Leopardtights från H&M
Mormorkängor Vintage


Hoppas ni får en underbar fredagkväll.
Med eller utan Makaronipudding.

Kommentarer
Postat av: Sabenia

Äta och glo på tv är inte alls tråkigt om du hade väldigt hektisk vecka som t ex jag hade :))

Förresten, jag skulle vilja köpa samma mössa fast i svart färg, men kan inte hitta den!! Det är tråkigt..

2009-12-05 @ 00:58:40    URL: http://sabenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?