Lördag.


Hallå!
Stök och bök skulle jag vilja resumera denna lördag med. Vi åkte ut till Ikea direkt efter att vi hade vaknat till liv. Köpte en massa grejer till lägenheten. Så det har vi hållt på att sätta upp och grejat och donat och vi är fortfarande inte klara. Jo, ni vet granjäveln. Som jag var imot att ha. Den står nu i lägenheten. En jäkla pjäs. Johan fick alltså sin vilja igenom. Men har man gran såhär tidigt innan Jul? Jag tror den kommer att vissna innan. Säger man vissna, nä? Dö? Hur som haver.. Nu är det stop i trafiken. Allt ligger på is. För det är hockey på teven som Johan och några kompisar sitter och tittar på. När det är hockey är det som att hela världen stannar till. Ungefär. Så då tänker banne mig inte jag heller göra nånting. Nån måtta får det vell ändå vara.


Later.
Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?