Måndagskvällen.


Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt blev det till middag idag. Jösses vad gott. De är bättre än ostron och champagne de. Så släng dig i väggen Lara! Ha!
Hur som haver så ska jag ta en liten rask promenad med Ozzy nu, innan Ullared börjar. Ja, jag vet. Jag har dömt ut det där programmet och sagt att jag aldrig mer ska titta. Men jag vet inte vad det är. Jag måste se. Lite som med Bonde söker fru. Men det kollar jag mest på för att få se Roger. Ja, precis han. Han som pratar som att han läser ur en bok, han som bor med mamma och pappa, han som är orange. Ja, jo, han. Han tycker jag det är väldigt skoj att titta på. Lyssna på. Skåda.

 
Kommentarer
Postat av: Eleni

ja, de var verkligen länge sen. Så det blir jätte kul! :) Vart ska jag komma så du kan plocka upp mig imorgon då?! Pyss

2009-12-14 @ 19:54:47    URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Maja

Vart bor du? :)

2009-12-14 @ 23:14:52
Postat av: Issa

Sv; Jag bor i Sundsvall. :)

2009-12-15 @ 09:38:34

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?