Peace


Hallå!
Äntligen börjar jag se ett slut. Handlade ett par julklappar idag. Så nu är jag nästan klar. Ha! Underbart.
Ja, jag hittade nåra gobitar åt mig själv också. Såklart. Ett halsband och ett armband. Det var lixom kärlek direkt. Så vad gör man? Jo, man köper.






Tror att det här armbandet kommer bli finfint bredvid mina nitarmband. Och halsbandet ska hänga och slänga bland en salig blandning av olika halsband. Jag gillar't!


Nu ska jag snart åka och jobba igen.
Hörs ikväll mina fina!
Kommentarer
Postat av: Julia tb

Jättefin blogg och ursnygga smycken!.D

Allt bra annars? ha en fortsatt fin torsdag! massor av kramar<3

2009-12-17 @ 16:26:04    URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT HALSBANDET???

2009-12-17 @ 16:38:06
Postat av: Issa

Sv; på Åhlens köpte jag halsbandet.

2009-12-17 @ 21:18:52
Postat av: Issa

Sv; på Åhlens köpte jag halsbandet.

2009-12-17 @ 21:19:02

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?