Klackar från H&M.



Jag har nog underskattat skorna från H&M.

Det är inte många par i min garderob därifrån.

Men shit vad mycket snygga skor det har kommit nu från deras vårkollektion.


Här är exemel på vad jag villl ha!


                
'


Mer än okej i mina ögon!



Dom här "discopumpsen" från miumiu med paljetter skulle jag vilja svänga mina lurviga i :)




Snart helg... Och det är jobb, jobb och jobb som står i min kalender...

Ska försöka hinna med att hitta på nånting roligt också, så man är redo för en ny måndag igen.

Ett besök på Ego ska jag iaf hinna med.


Ännu en glamourös helg för mig!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ciss

jag håller med. dom med kilklack och snörning är bara för snygg!

2009-02-06 @ 16:23:47

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?