Det är iaf min åsikt.....

Jag tror att nångång i livet vet man verkligen vad man vill göra, har man lite vassa armbågar och  jävlaranamma så kommer man dit! That´s it!


Har man gett sig fan på nånting så kommer man dit, oavsett om du är man eller kvinna.


Att små flickor gillar dockor och rosa medan små pojkar gillar bilar och blått, det vill vissa försöka ändra på.. varför?

Jag är så förbannat trött på de där tjatet! Låt barnen leka med vad fan dom vill, ge inte pojken en barbie om han inte vill leka med den bara för att skapa nån slags genus...


Männen tjänar generellt mer än kvinnor, då kommer man in på de här med jämställdhet...

Många tycker det här är rätt pissigt, ja, det kanske det är... I vissa tillfällen.

Jag anser att om jag som tjej inte klarar av att utföra samma slags arbete som en man så ska jag inte ha samma lön heller... Jag menar... vad tjänar arbetsgivaren på det? Är det inte bättre att anställa en till man  då som kan göra samma fysiska arbete?

Det är ju så att vi är skapt helt olika. Hur mycket man än vänder och vrider på det så är det bara så.. Jag tycker inte att det är fel eller konstigt när jag ser en tjej tex. Köra långtradare, tvärtom jag tycker det är ganska coolt.. Men varför tycker jag det är coolt då? Jag tycker ju inte att det är speciellt coolt om det är en kille som kör.. Då reagerar jag inte... Kanske för att det är typiskt manligt... Så är det.. Och jag tror inte det kommer att ändras..


Varför sminkar & rakar sig tjejer och inte killar? Jo, för att tjejer är oftast mer mån om sitt utseende... Ganska enkelt.. Man kan gå hur långt som helst med det här....


Jag tycker iaf att det är bra att vi är helt olika!

Är det inte just därför vi finns till.......!?



Jag gillar Majas kommentar: Muttern måste vara Jävulens påfund!

-Jag håller med! :)


                        
Väst: H&M                                     Chinos: Monki
Jeans: Cheap Monday               Skärp: Lindex
Skärp: Lindex                               Tröja, skor & halsband: Vintage
Skor & tröja: Vintage


Trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vågat skrivet ;)

2009-02-14 @ 09:11:28
Postat av: Anonym

heja

2009-02-16 @ 15:42:16

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?