Hej å välkommen!


Idag har det inte hänt mycket värt att nämna...
En seg dag idag.. Tänkte åka å träna men känner mig inte riktigt kry...
Så det blev Prison break och ostmackor istället (: oh.. snacka om karaktär!

Har hittat ett par apcoola glasögon på Tradera Meen.. Jag vet inte riktigt, tycker mest jag ser ut som en ful skolfröken i glasögon (; eller vad säger ni?


Nörd? Skolfröken? Nörd? Skolfröken? Nörd?


Har iaf hittat Jeansen! Jeansen jag letat efter, Jeansen med stort J, Jeansen som kom en dag och tog slut samma.

Men där var dom, alldeles framför mig, i en auktion på Tradera! Gissa om jag var snabb å klicka hem dom.!? Var nog min snabbaste reaktion i år! Jag såg verkligen hur dom behövde mig(!).... Eller tvärtom....
Hursomhelst så är dom i min brevlåda vilken dag som helst :D
Och så här ser godingarna ut.


Vackert!

Det var allt för mig för idag!
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kommentarer
Postat av: Mina

åh! de där jeansen har jag också varit ute efter men som sagt de såldes ju ut på en gång... men jakten är inte över (: trevlig blogg issa (: kram på re! xxx

2009-01-27 @ 00:07:10
Postat av: nelly

trevligt,då har man hittat hit då ;P

2009-01-27 @ 01:10:32    URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: Anna

du var söt i glasögon! (:

2009-01-27 @ 18:55:21
Postat av: Anonym

kommer följas

2009-01-29 @ 00:56:45
Postat av: ciss

varken nörd eller ful skiolfröken..... bara vacker! :)

2009-01-30 @ 01:45:41

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?