Kan inte tänka mig att det är nåt gott kött på den där grisen ändå, så som han skuttar runt och ha fyllerier...

....ur Emil & griseknoen.. Haha sjukt skön kommentar av pappa Anton!
Astrid, du tänkte verkligen till!

Har sett en del Astrid Lindgren filmer nu i dagarna!
Astrid måste ju vara den grymmaste damen ever!

-När  jag var liten då var jag elak de vet jag, när jag sa att jag skulle pissa då sket jag.
-sången ur Kajsa Kavat.

Det är underbart!

Nåja....


Jobbat idag, ska iväg på middag nu, en middag som jag faktiskt har vunnit. (:
man ska aldrig underskatta en tjej på detta vis! Nej nej...
det vart däng i bordshockey!
En middag stog på spel, det kammande man hem (;
Vet inte riktigt vad det blir.. spännande! (:

Berättar vad det blev senare!
se ya!



å då var middagen avklarad...
Förätt: rostat bröd med skagenröra & avocado.
Varmrätt: Köttbullar och makaroner.
Efterrätt: friterad banan med glass & kaffe.

En helt okej middag för lite hockeylir :D
Nu blire lite teve sen ska jag åka å träna.


I LIKE!
                                      




Kommentarer
Postat av: Anonym

även köttbullar o mackisar;) Vem bjöd på denna fina måltid? Puss

2009-01-28 @ 15:53:58    URL: http://lanzelott.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

skorna är från topshop va?

2009-01-28 @ 17:09:48

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?