Skärpning!

Jag har fått klagomål från både höger och vänster att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen, och jag vet, förlåt! Jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag ska skärpa mig! Lovar! Hädanefter blire nya inlägg varje dag!

I veckan har jag ätit årets första jordgubbar, och det smakade gudomligt! Fan vad gott det var!
I helgen har det varit lugna gatan, jobbade igår. Idag har jag varit i Birsta med Emelie, köpte den ombloggade paljettjackan från BikBok. I LIKE!





Köpte lite tavlor också, är ganska kalt på väggarna här hemma. Bilder på dom kommer senare, nu ska jag käka Tacopaj som gubben har lagat. Gott!

Ha en fin kväll!
Kommentarer
Postat av: Lina

Bra ;)

2009-06-14 @ 17:56:42
Postat av: Mina

Den där är så jäkla cool!

2009-06-15 @ 14:18:45

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?