Regn&rusk.

Hade Prison break maraton igårkväll, kunde inte sluta titta, väntar olidligt tills jag får se resterande avsnitt. Åh, de är så bra!
Lite shopping igår.


         
Silkigt linne med   Kort knytblus.          Klänning, "nattlinne"
spets. Vintage.      Vintage.                    med spets. Vintage.



Imorse var jag på jätte bra humör men det ändrade sig snabbt efter jag insåg vilket väder det var ute... Vädret har faktiskt väldigt stor inverkan på humöret! Mörkt, grått, regn och kallt blir ingen själ glad över! Jag tycker synd om alla studenter, när jag tog studenten var det strålande sol och 20 grader varmt! Det är så en studentdag ska vara! 
Vart i helvete är sommaren?

Nä, nu ska jag brygga kaffe och krypa ner i soffan framför en film, ett spinningpass väntar senare.
 
Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?