En alldeles utmärkt dag.

Jag har haft en underbar födelsedag! Tack alla vänner för alla fina grattis sms och mail :)

Jag åkte hem från Skatan mot eftermiddagen, efter lite fika och presentöppning med mammsen.
Jag fick kläder, smycke och massa pengar. Blir dock en riktig firning på sönd med middag och släkt.
När jag kom hem tog jag en dusch och ner på stan en sväng, köpte ännu mer tavlor. Träffade Eleni som åker till Kreta imorn så jag hann säga hejdå till henne. Hoppas dom får en underbar semester. Sen hem igen och då kom också gubben hem från Åre. Fick en kryssning på världens största båt av honom :D tredje augusti åker vi. Åh, så kul! :D
Sen åkte vi och käkade middag, hyrde film och köpte en gigantisk påse med godis. Hem och myste och nu äre sängen som gäller efter en jätte trevlig dag. Lite brun har jag även hunnit med att blive :) ja, som sagt en väldigt lyckad dag!




Jeansväst: Monki
Klänning: Cubus
Örhängen: Cubus
Väska, halsband: Vintage
Nitarmband: Lindex


Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Lina

Va fin du va =)

2009-06-26 @ 11:16:00
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!!

2009-06-28 @ 16:30:35

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?