snö.. de är som mörka moln överallt.....

Är de någon mer än jag som tycker att det är nog med snö nu?
Jag vill att våren ska komma, jag blir så mycket piggare och gladare då.
Jag vill iaf få se solen en dag! Nu är det mest grått utanför mitt fönster och snön bara fortsätter att falla ner..
Jag ser ingenting roligt med vintern längre! Tänk...När man var liten, när första snön kom, det var fram med pulka och skider och ut i slänten för att åka i flera timmar, det var ju dödskul, fast det bara hade kommit någon enstaka snöflinga..
Men det var ju då... Nu är inte känslan densamma.


Vårjackan?
Har ni hittat den?

Här är några jag gillar.



Fast mormors gamla jacka är forfarande en klar favourit! Den hade först min mormor när hon var ung, sedan sydde mamma till den och hade den, sen nu har jag den. Riktig vintagepärla ! Åh, den är så vacker......


Kom våren kom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeansjackan från Monki gillar jag.

2009-03-12 @ 09:02:31

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?