Irriterande iglar... försvinn!

En bra dag? Mitt humör är som en bergochdalbana.. Ena sekunden svävar jag på moln och andra sekunden är jag jävulen själv...  Jag vaknade på rätt sida imorse, men de har ändå kommit små irriterande attacker under dagen..
Pms bitch!
Var hemma igårkväll från jobbet, hade så jäkla ont i magen.... Vart en sådär fredag....

Idag har jag varit i Birsta ett tag, köpte lite smått å gott :)


Solskyddsfaktor Aco från Apoteket.
Armband från Lindex.
Hårsnoddar från Glitter.


Skulle egentligen köpa mer krämer å grejer till Thailand, men jag vart så less å gå runt där, så jag åkte till jobbet och drack en kaffe å surrade lite skit... Har egentligen tvätt-tid nu... Men hur kul är det? Skulle hellre vilja ta ett glas vin nånstans... Hmm... Vad ska jag göra? Vin? Tvätt? Vin? Tvätt? Jag behöver verkligen tvätta... Hmmm...
Det blev.... vin!

Dagens.

Lacktights: Ida Sjöstedt.
Spetströja: Vintage.
Kavaj, skor, väska: Vintage.
Halsband: Vintage, Topshop.

Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: linnea

å va fint! ditt hår, superfint!

2009-03-18 @ 13:50:06    URL: http://www.glamour.se/blogg/vintage/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?