en rosett, ja tack!

Solen lyste i mitt ansikte idag också, fantastiskt! :)



Jobbat idag som vanligt,
sen tog jag en sväng på stan och 
hittade den här söta rosetten som man ska ha i håret.....
Perfekt att piffa upp en tråkig frisyr med!


Ja, jag är ganska svag för rosetter, på kläder, i håret, på skor, åh, jag fullkommligt älskar det....

Åkte till farmor och farfar ett tag på eftermiddagen och fikade,
tittade på gamla kort och pratade. Mysigt!

Nu har vi precis hyrt film, ska göra iordning lite fika sen blire filmtittning.


Den här vill jag ha!

Dagens

Klänning: vintage
Skärp: Lee Store
Skor: vintage

Ha en underbar kväll!
Kommentarer
Postat av: Ciss

Vilken fin klänning du hade.Vart i Thailand ska du?

2009-03-19 @ 23:18:29
Postat av: Linda

Du är så söt min vän:) När ska vi boka in en utgång då?? :)Puss puss

2009-03-20 @ 10:43:51    URL: http://lanzelott.bloggagratis.se
Postat av: issa

tackar! :) jag ska först till Bangkok, sen till kosha moi. (har ingen aning hur det stavas) Haha...:P

2009-03-21 @ 12:31:47

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?