hemma.

Hemma igen efter en trevlig vistelse i Gävle.
Satt hårmodell hela onsd eftermiddag/kväll, riktigt skoj! Fattar inte hur dom får till alla makalösa frisyrer. (Bilder kommer) Är fortfarande alldeles öm i hårbotten efter allt, men det äre värt för fyra tusen kr för sex timmars jobb. Det kallar jag bra timlön! :) Sen har jag hunnit med att träffa släkt och vänner och lite shopping också.

                         
Sailor inspererad tröja.               Kavaj med spetsärmar
Vintage.                                          och axelvaddar.
                                                         Vintage.


Minus - var att på väg ner till Gävle så fick jag hoppa av tåget i Söderhamn, vart nåt elfel för det blåste så mycket, så det blev buss därifrån till Gävle, väl framme och en timma sen så började det hagla, inte lite heller! Vart världes busväder, så när jag väl kom in på salongen fick jag några mindre beundrande blickar. Men men allt vart ju bra tillslut.

- Resan hem hamnade jag bredvid en kines som stank "dagen efter" det var också mindre trevligt!



Väst: Monki
Tröja: Vintage
Chinos: Monki




Just nu sitter jag hemma på balkongen och solar, härligt väder idag!




Kommentarer
Postat av: Anna

bra väder i sundvsall nu?

2009-05-30 @ 09:40:30

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?