På fötter igen..

Idag mår jag mycket bättre, skönt! Sov till halv ett idag, så länge har jag inte sovit på flera år..
Så idag har jag inte gjort mycket alls.. Tänkte iaf ta tag i disken som är stort som ett berg (som vanligt) Har dragit mig för det sen jag klev upp, men nu ska jag banne i mig göra det.

Igårkväll spelade vi Nintendo Super Mario Brus 3, skit skoj! Jag fullkomligt älskade det när jag var liten, och gör det än idag :) Jag fastnade aldrig för de nya spelen som kom efter, nej det ska vara simpelt och lätt! En spring-knapp och en hopp-knapp, de räcker, det ska inte vara så komplicerat!



Nostalgi..

Kommentarer
Postat av: Eliiin

haha!! Shiit vad kul, as längesen man körde de ju =D

2009-05-05 @ 17:10:35
Postat av: Anonym

Klart det bästa spelet!!!!!

2009-05-05 @ 19:48:13

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?