Måndagkväll.


Gokväll!
Jag och Ozzy har myskväll här hemma. Johan är på hockey och kollar på FisTimrå. Jag tycker att han gör det bra. Johan alltså. Att han går och hejar fram sitt lag som fölorar nästan jämt. Jag säger att han ska byta lag och heja på. Så gör man inte säger han. Men det är vell roligare och heja på ett lag som det går bra för.!?
Hur som haver. Nu ska jag sluta prata om hockey. Som jag ändå inte förstår mig på. Jag lämnar det åt Johan. Och alla andra som är intresserade. För jag bryr mig icke. Icke!
Jag har iaf tagit en sjukt lång dusch med tillhörande hårinpackning. Ansiktsmaskat mig själv. Filat och målat naglarna. Undra om Johan känner igen mig när han kommer hem. En helt ny flickvän. Bah sådär. Över en hockeymatch.
Nu ligger iaf jag och Ozzy i soffan och luktar på varann och har det förbannat mysigt.




Jo... Vi hade lite jumpa också..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Be han börja heja på Hv71! :) haha vad rolig Ozzy ser ut på kortet. Det ser ut som han stretchar ;P

2009-11-24 @ 09:37:57

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?