Karra.


Gokväll!
Efter lite kuckilimuck medecin så är man på bättringsvägen. Det vill säga en påse lösgodis.
Kl 20:50 kom jag och Johan på att vi var otroligt sugen på godis. (10 min innan Ica stänger) Han föreslog sten, sax och påse om vem som skulle åka och handla. Och jag är inte den som är den så jag var naturligtvis med i matchen. Och vann. Skamset brassade han iväg och kom hem med en påse godis. Fantastiskt. Godis på beställning. Bah sådär.




Könsgodis

Förresten.. Är det nån mer än jag som har hittat massa kön i plockgodiset??
Häpen blev jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha ja jag har fått en snopp bland ferraribilarna :D

2009-11-18 @ 23:22:12
Postat av: Fredrik

Ja, jag har hittat ett och annat ljuvelbrö.

2009-11-19 @ 09:58:24

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?