Birsta.

Hallå!
Jag var i Birsta förut. Ja, jag har hunnit med det fast klockan bara står på 12:00. Jag kramar verkligen ut varenda minut av dagen. Det har jag min lilla jycke att tacka för, annars hade jag förmodligen klivit upp för ca en timme sen.  Hur som haver så träffade jag en söt tjej på Birsta. Hon kom fram och hälsade och gav mig en stor kram. Hon sa att hon följde min blogg varje dag och tyckte den var jätte bra och att jag har så fin stil! Jag tackade. Och tackade. Och tackade igen. Roligt.
Jag handlade ett par skor, en tröja och lite smink. Ni får se senare, nu ska jag strax åka ut till Skatan till mor&far.




Idag har jag på mig:
T-shirt från H&M.
Halsband från Topshop och Vintage.
Pälsmössa från Lindex.
Väskan är vintage.
Nitarmband från Lindex.
Transparent kjol från Monki.
"Mormorkängorna" är vintage.


Ha en bra dag så hörs vi sen!



Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?