Elsas mode


Den 29 oktober släpps Sofie Fahrmans romandebut. Elsas mode.





Den ska jag köpa. Absolut. Längtar redan efter de första raderna. De här tror jag på!
Kanske nåt att önska sig i julklapp.!? Om jag kan vänta så pass länge.. Vi får se.
Jag tror iaf att den är helt klart läsvärd.



Lite kort:
När Elsa Gustafsson, 21, flyttar från New York packar hon mer än bara sin nya garderob i resväskan. Hon har samlat på sig underbara minnen, hett skvaller och konsten att överleva på 10 dollar om dagen i världens dyraste stad. Tillbaka i Sverige tar det inte lång tid innan Elsa befinner sig mitt i Stockholms pulserande modekarusell. Snart består hennes vardag av bloggande på Elsas mode, festande vid Stureplan och shopping på största allvar.



                                                                           Elsasmode.


Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?