En nykläckt idé.

Gomoron!
Ibland undrar jag hur det står till där uppe. I mitt huvud alltså. Kom och tänka på en grej imorse. Ganska vridet, men ändå. När jag möter någon på stan och "håller på att krocka med nån" så tar jag ett steg åt höger, det gör den andra människan ifråga också, sen tar jag ett steg till vänster och det gör den människan också. Såklart. Sen igen och igen. Så jag tänkte så här; att ni som möter mig och läser det här och vi håller på att gå in i varann så går DU åt höger och jag åt vänster. Så slipper vi stå där mitt i mot varann och vicka på höffterna och ta dyrbar tid från varann i onödan. Gud vad lätt och smidigt.

Ja, jag är trött. Väldigt trött.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Haha.. kul att du skrev det där. Jag tänkte på exakt det där i början av veckan när jag var på väg ner till jobbet. Jag typ började till slut att testa och se vad som hände om han klev rakt framför någon som gick... så höll jag på hela vägen ner till jobbet ;P Och så tänkte jag, nu måste jag blogga om det där ikväll, för nu har jag verkligen testat alla jag mött! Men det glömde jag bort! :P Haha. Det låter skoj på lördag. Men det ska bli lite halloween fest istället... inget märkvärdigt. Men det får bli det iaf :) Men vi kanske kan ses ute?!

2009-10-30 @ 09:15:13    URL: http://elenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?