Lördag.


Godmorgon!


Idag ska jag jobba, 11:30 - 22:00. Jag är inte direkt taggad. Men jag har ju något att se fram imot, något riktigt underbart! Jag får leva på det idag så tror jag att den här dagen kommer att rusa fram!
Nu vill jag ha söndag. Imorn vid den här tiden kommer jag att vara den gladaste 22-åringen i ett par skor.

Åh, vad barnsligt mycket jag längtar, jag känner mig som ett litet barn dagen före Julafton.

Nu ska jag fixa mig lite frukost och titta på nyhetsmorgon. Just nu är det doktor Mugg och kapten Filling i rutan, det är ganska bra de med....



                                                    Hen en alldeles förträfflig dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det går nog bra idag! Själv ska ja jobba 15-15 dygnpass... :( jag hörde om vad ni ska göra imorn! Gud så roligt!! :D:D Jag vill också! :) Är lite avis ;) Kramar!

2009-10-17 @ 09:12:40
Postat av: Issa

Jaså.!? Ja jag anar vem som har skvallrat :P Usch, de lät jobbigt.. Men har du sovande natt då eller? Ja, det ska bli så himla roligt :) Puss!

2009-10-17 @ 10:31:03
Postat av: nelly

ja jag får göra det ;)

2009-10-17 @ 19:45:22    URL: http://lillfiseen.blogg.se/
Postat av: Eleni

Men issa.. jag håller på att dö av nyfikenhet!! Vad är det som händer idag?? Jag vill ju veta. Vad är det som är så spännande och kul?!?! :D Puss

2009-10-18 @ 11:15:27    URL: http://elenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?