Jag vet vart ni bor!

Håret blev bra. Vart en aning ljusare. Tack Eleni.
Käkade middag hos Eleni och Patrik. Elenis alldeles egna pastasås åt vi, riktigt god :) Sen lärde Patrik mig att man ska kasta spagettin i väggen.... Och om den fastnar så är den klar. det visste jag inte... Nu vet jag! Tack Patrik!
Till efterätt vart det daimtårta och grädde. Det ni... Dom ska jag hänga hos lite oftare...!



Idag har jag på mig:
Halsduk från Indiska.
Tröja från Gina tricot.
Tjocktröja från H&M.
Väskan är Vintage.
Skorna är Vintage.


Om ni undrar varför jag har så stor väska.... Så vet jag inte det.. Det enda jag har i den är lite hårfärg, min plånbok och ett läppbalsam......
Det hade fått plats i en mindre!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

kan du ine lägga ut någon bild som man ser hur håret blev? :) Jag beställde leggingsarna med nitar förut.:) Kram!!

2009-09-30 @ 23:25:57
Postat av: Issa

Sv- Jo men självfallet :) lägger ut nån snart... Jaså, :) funderar på det jag också. Kram

2009-10-01 @ 17:24:36

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?