Tisdag.


Godagens!
Var en sväng ute på Birsta igår med Emelie, köpte lite böcker och smink.
Idag då.. Äre Tisdag ja.. Jag har städat läggan för det har varit massa karlar här på morgonqvisten. De bytte våran ytterdörr. En jätte fin skinande snygg dörr. Nä. Den är bajsbrun och ganska ful men fyller tydligen en aning fler funktioner än våran förra dörr. Så det har varit damm och sågspån i hela lägenheten. Men nu är det rent och fint igen. Tycker de kan städa efter sig! Jag menar slita upp en 06:30 med massa borrande och skramlande sen bara lämna skiten. Det är din skit tänker vell dom, och jag städar så gärna.
Nä men slutpladdrat om det. Idag ska jag göra några ärenden sen i eftermiddag ska jag träna med Eleni.

Later.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha :) Börjar du i skolan imorn? Puss

2010-02-16 @ 13:32:43
Postat av: Issa

Sv; Nej jag börjar nästa onsd :) Pussilipuss!

2010-02-16 @ 14:16:12

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?