Lördag.


Hallå!
Igårkväll när jag kom hem från Östersund så åkte jag och Johan och köpte mat och hyrde film. Hade myskväll hela kvällen. Gaash vad jag har saknat mina pojkar. Nu när man bara kommer att vara hemma på helgerna så kommer tiden att bara rusa iväg. Tur att jag kan åka upp på måndagmornar, då blir det iaf tre nätter i veckan hemma. Hög femma på den. Idag har vi varit på Ikea och handlat massa grejer som jag behöver till mitt rum. Det blev en klädstång, kuddar, överkast, filtar och ljus. Så nu kommer jag att få ett riktigt mysigt litet rum. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas montera upp klädstången på egen hand. Men det är en senare historia. I will tell.
Nu börjar alltså lördagskvällen komma krypandes. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske blir det en lördagkväll med inslag av mys och rödtjut. Eller så blir det nåt helt annat.



Leopardpjäser från Nelly.com
Jatack!

Kommentarer
Postat av: Lina

åååh så snygga!

2010-02-28 @ 00:16:28

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?