Dag 3.


Hallå!
Phu.. Vilken lång dag det har varit. Jag har pysslat med ungefär samma saker som jag gjorde igår. Inga förändringar. Inga nyheter. Åt på det där kebabhaket idag också. Jag bad om att få såsen på sidan. Det var gott, god kebab, kunde lixom inte känna smaken sist då den var dränkt i diverse såser. Hur som haver så har det varit en bra dag. Lång fast bra. Med lite tur så kanske jag kommer hem imorn. Det skulle vara toppen. Jag saknar den stora och den lilla där hemma så in i bomben. Det känns sisådär att sitta på en säng som inte är min säng, en tillfällig säng på ett tillfälligt hotellrum i en tillfällig stad. Ja. Nu vill jag faktiskt hem. Jag tror jag håller på att få lappsjuka. Eller nåt.

Tjyss!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du ringde tjejen :) Kram!

2010-01-20 @ 19:25:40

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?