Sail away with me honey.


Godagens!
Nu sitter jag på jobbet, har ett härligt 13 timmars pass idag. Underbart. Sitter och kollar på lägenheter i Östersund, verkar vara ett dött lopp. Finns inget alls som lockar. Lite smått panik får man ju när det bara är exakt 1 månad kvar tills jag börjar skolan. Men det löser sig nog. Förhoppningsvis. Vad gör jag annars lixom? Hur som haver. Nu har jag snart lunch, tänkte åka hem och pussas lite. Och köpa thaimat. Fuck vad sugen jag är på det. Hujedamig.
Och hurni, Topshop mina vänner. Topshop. Jag bara älskar den här "seglarblusen". Hur snygg? Ett par uppvikta chinos till denna och vita tygskor vill jag gå runt i nu. Nu. Nu.





Topshop.com

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitfin!

2010-01-24 @ 19:04:46

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?