Helgen.


Hallå!
Ja, då har snart denna helg passerat. I fredagskväll var jag helt slut som vanligt efter att ha klivit upp 05:00 för att köra upp till Östersund sen var på skolan hela dagen till kl 17:00 för att sedan köra hem till Sundsvall igen. Tur att jag hade Ida med mig, annars hade jag säkert somnat. Väglaget var sådär. 2- och regn så det var snorhalt! Väl hemma så blev det middag och teve sen somnade jag som en stock i soffan.
Igår var årets finaste dag! 10 grader varmt och sol! Härligt! Tog en lång promenad med Ozzy. Sen satt jag på ballkongen i solen och drack kaffe, mysigt! Igåkväll blev det en film och godis. En lugn helg med andra ord. Idag behövs det städas och få undan massa grejer ur förådet. Sen hoppas jag att datorn hinner lagas innan jag sticker upp till Öster igen, den har gått sönder bah sådär utan förvarning. Ledsamt. Så jag hoppas att nån av datanördarna får till den idag. Det skulle vara tacksamt så jag har en dator i veckan.

Tjyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :) jag undrar vilken storlek du har i din transperanta skjorta du hade i helgen. Jag har nämligen funderat på att köpa en sådan på internet men vet då inte vilken storlek man ska ha. tyckte din satt jätte bra på dig



MVG rebecca

2010-03-21 @ 11:06:17
Postat av: Issa

Sv; Hej och tack :) jag har en small, den är från vila och jag beställde den från Nelly.com



2010-03-21 @ 13:20:41    URL: http://vintagebruttan.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?