Måndag.


puuuh!
Vilken lång dag. Klev upp kl 05:00 för att brassa upp till Östersund. Slutade skolan kl 17:00 sen hem till lägenheten för att bära upp alla grejer som jag har släpat med mig. Hög femma för Erika som hjälpte mig. Sen åkte vi iväg till Willys för att storhandla, sen tillbaks till lägenheten för att packa upp allting. Och montera upp min klädstång, det gick ganska bra faktiskt. Jag skruvade upp allt med en kniv. (Fanns ingen skruvmejsel här) Så bara det får ju en att känna sig jävligt händig. Sen har jag fixat och donat på rummet. Nu har jag käkat och duschat och är så trött så jag ser allting dubbelt. Typ. Nu är det läggdags för fröken, innan hon trillar av pinn.




Jag är jävligt nöjd över min klädstång. Jag hoppas den pallar trycket.

Kommentarer
Postat av: Sara

det är galet snyggt med klädstångar! var är denna ifrån? :)

fin blogg du har! kram

2010-03-03 @ 21:38:27    URL: http://sarame.devote.se

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?