Klassfesten.


Hallå!
Nu är jag hemma i Sundsvall igen. Har varit lite mycket de sista dagarna så jag har inte hunnit med att uppdatera, men nu får ni en uppdatering utan dess like! Vi hade klassfest i torsdags, började hemma hos mig med tacos och vin, sen drog vi iväg på krogen. Herrejävlar vad kul vi hade! Jag har nog världens goaste och sjukaste klass! ♥ Igår var vi slitna med stort S på skolan, men det gick bra. Tog tåget hem runt fem igår eftermiddag och jag sov som ett litet barn hela vägen till Sundsvall. Igårkväll vart det lugnt, kollade på film och somnade sjukt tidigt. Nä, nu ska jag ut i solen. Här kommer massa bilder sen i torsdags. Håll i er!



Max korkar upp.

Ida och Maj.

Erika och Jag.

The pose.

Ja vi då...

And the pose.

Mongoflojds..

Sakta vi går genom stan.. Jävlar vad halt det var med 12 cm klackar!

Halva Maj och hela jag..

Jag och Max.

Max och Ida.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hedström

fin blogg du har :)

2010-03-13 @ 13:13:22    URL: http://www.ljusrosaconverse.blogspot.com
Postat av: Johanna

Roliga kort =) Du är så fin gumman! Vi kom hem för några timmar sen. Känns sådär, men det är ju iallafall plusgrader ute. hur är det hemma hos er? Vi blir bara hemm i påsk. Tänkte om ni var sugen på att komma ner en sväng? =)

2010-03-13 @ 23:38:35

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?