Tisdag.


Gokvällen!
I was born to do this. Jag älskar skolan. Fy fan vad kul vi har. Fy fan vad jag har lärt mig. Fy fan vad bra.
Dagarna bara svishar förbi. Jag trivs som fisken i vattnet. Efter skolan sprang jag och Erika på stan ett tag. Sen drog jag hem för att fixa matlåda, käka middag, duscha och nu sitter jag här och klockan är redan 9!
Nu ska jag måla naglarna och locka håret. Sen äre läggdags. Jag är ungefär lika slut som jag var igår. Hjärnan följer lixom inte riktigt med i mitt tänkande.




Dagens.
Klänning från Gina tricot
Jeansväst från Monki
Nitarmband och halsband från Lindex
Strumpbyxor från H&M
aaand Converse.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt snyggt! Jag älskar din stil! :)

2010-03-02 @ 21:54:41
Postat av: Erika

Jäklit ball stil!

2010-03-02 @ 22:45:52    URL: http://erika.devote.se
Postat av: Johanna

Vad harligt att hora att du trivs gumman! Har ar det toppen! 30 grader varmt och sol hela dagarna. imorgon ska vi aka och dyka :D Ha de bra! Kram!!

2010-03-03 @ 08:23:45
Postat av: Issa

Sv; Johanna jag hatar dig! ;) haha nä. Sol och 30 grader skulle inte sitta fel. Men dykningen är jag inte ett dugg avundsjuk över. Haha :) Hoppas ni får det underbart hela resan! Hälsa alla! Pussilipuss!

2010-03-03 @ 19:52:33
Postat av: Jessica

snyggt!

2010-03-04 @ 17:40:14    URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?