Onsdag.


Hallå!
Jag är stentrött som vanligt. Jag är inte van med dessa tider och arbetsställningar. Vi har rullat spolar hela jäkla dagen. Det känns i benen, fötterna, händerna och fingrarna. Det känns att man lever helt enkelt. Men det är roligt. Jag klagar inte. Om det är de ni tror. Vi som tänkte träna ikväll.. Ha! Trodde vi på den själva.!? Hur som haver så sitter jag på mitt dubbelsöta rum nu med tända doftljus och äter choklad och är jävligt glad över att få sitta ner.


                                                                                         Dagens.
                                                                              Skjorta från Gina tricot
                                                                                   T-shirt från H&M
                                                                           Höga Jeansshorts från Monki
                                                                                Flätat skärp från Lindex
                                                                             Flätat armband från Lindex
                                                                              "Mormorkängor" Vintage

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR VACKER !!!!!!

2010-03-03 @ 22:44:20

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?