Tisdag.


Hallå!
Jag sitter hemma och har tråkigt. Vad ska man göra när man inte har plugg lixom? Och när man väl har plugg har man så mycket annat att göra, eller gör allt annat för att man inte vill plugga.. Hur som helst så gjorde jag provet idag och det gick bra.
Imorse tror jag att jag slog nåt slags världsrekord, vaknade 8:10 (måste gå till skolan runt 8:30) så alltså på 20 min hann jag duscha, sminka mig och äta frukost. Fantastiskt. Vilken bedrift.
Idag har det spöregnat heela dagen. Sådär så det piskar mot rutorna. Regnet stod som spön i backen. Ni fattar? Nu är det sol. När klockan börjar bli läggdags. Typiskt är ordet.


                                                     ..På väg hem till mig.
                                                                                      Från Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här har det varit 18 grader och sol :D

2010-05-18 @ 21:45:05
Postat av: Linnea

Göööör snygga! Bra val! :)

2010-05-19 @ 18:27:53
Postat av: Anonym

jätte snygga!

2010-05-19 @ 19:20:27    URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?