Like a rolling stone


Hej mina lirare!
Mår ni bra? Det var ju ett tag sen vi sågs.. Jäkla mig. Som bloggar så dåligt. Men huset står på första plats just nu.
Vi har iaf kommit en bra bit i huset, bilder kommer till helgen.
Annars så äre jäkligt kallt här uppe i Jämtland, eller Jämpland som man säger här. Vintern är ett stenkast på svag arm ifrån oss, och jag börjar faktiskt längta lite efter snön och Julen.

Nu blire lite gulasch sen ska jag fortsätta på min bok. Ses imorn!



Dagens rockiga;
Guns n Roses t-shirt Gammal
Skinnbrallor från H&M
Skor från Eurosko

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt! Kul att du är tillbaka :)

2010-11-09 @ 21:12:02
Postat av: Eleni

Hej Babe! Hur är det med dig? På tok för länge sedan vi hördes och sågs nu. Går det bra med nya hemmet? Fullt upp på helgerna när du är hemma nu kan jag tänka mig! Puss

2010-11-10 @ 09:33:22    URL: http://elenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?