Nightmare!


Hej kära ni!
Hoppas ni mår bra! Det gör inte jag. Jag har blivit smittad av den avskyvärda parasiten som finns i Östersunds vatten. Så i helgen har jag haft jordens magsjuka och det är fortfarande inte bra.. Heja Östersund!
Det vart alltså ingen efterlängtad inflyttningsfest i helgen. Det vart sjuhelvetes massa toalettbesök och framstupat sidoläge i soffan.

Här får ni iaf lite mer sneak a peak på vårat ljuva hem;



Den här söta gammla kryddhyllan hittade jag på fyndlagrets chabby chic hörna.


Sovrummet. Hyllorna kommer från Indiska.


Den här söta hittade jag på en loppis här i Sundsvall.


Den här Carl Larsson tavlan hittade jag på en loppis i Sollefteå. Ramen har jag
målat röd då den var ganska sliten. Den hänger förstås i köket.


Hörnskåpet i köket är också hittat på fyndlagrets chabby chic hörna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag hörde.. Stackare! Hoppas du kryar på dig snart! Kramar!

2010-11-30 @ 18:43:30
Postat av: Johanna

Och... Gud vad fint ni har fått :)

2010-11-30 @ 18:44:18

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?