När staden snöat över


Hej på er!
Jisses vad kallt det har blivit! Jag har precis snubblat innanför dörren, några snöflingor landade på min panna precis när jag började närma mig lägenheten. Fan. Inte nu. Inte redan.
Nu måste jag ta en dusch så jag tinar upp!


                                                                                                          Dagens helsvarta;
                                                                                                 Transparent skjorta från Vila
                                                                                                 Linne från Monki
                                                                                                 Cykelbyxor från BikBok
                                                                                                 Skor från Euro sko






























































Kommentarer
Postat av: Evelina

Du har så fint hår! Har du löshår eller är det ditt egna??

2010-10-14 @ 21:53:11
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-10-15 @ 08:00:43    URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: Tack! Och vilken fin blogg du har!

2010-10-15 @ 09:47:11    URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?