I wanna go home, well I'm tired of traveling, tired of all the same roads


Hej måndag!
Så var man uppe i Östersundet igen då.. Satt ute på terassen på skolan idag och lapade sol, helt vindstilla, så underbart! Och ja, lite färg fick man!
Ringde precis och tackade nej till erbjudandet om att sitta hårmodell nu på torsd-fred nere i Sthlm, känner att det blir för mycket åkande och dessutom måste jag åka ner redan onsdagkväll då jag skulle vara på plats på Odenplan redan 08:00, och då måste jag hitta nåt eget hotell den natten, plus att jag måste ta igen ytterligare två dagar i skolan isf. Det hade varit jätte skoj men just nu känner jag att jag inte har tiden, men det går fler tåg.





Dagens;
Kavaj,
Guns n Roses T-shirt
Och skinnbrallor från H&M
Skor från Euro sko

Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?