The best is not the best the best is better


Hej på er!
Gud vad jag har strulat runt idag! Ingenting har fungerat som det ska.. Men efter ett besök på stjärna fyrkant så är allt löst, tack för den! Nu har jag äntligen en telefon igen, men har ett annat nummer nu ett tag tills mitt riktiga flyttas över till telia. Sen for jag till tågstation, och köpte tågbiljetter tills på sönd, för då drar jag till sthlm med Erika, sen mot eftermiddagen kliver vi ombord på wella cruises, med massa visningar, shower och festligheter, kommer bli awesome!! Nu är jag hemma och har precis tryckt en kebabtallrik, sitter och kollar på pillertrillarn, haha. Fint som snus. Ska strax fara tillbaka till salongen igen.  Ses.



Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?