Bananas!

Gomorron!
Jag fick lite sovmorgon idag, Johan tog med Ozzy till jobbet en sväng imorse. Dom kom hem nyss, så jag har precis klivit upp. Skönt!
Nog om det.
Igår såg jag säsongstarten på Ullared. Üllared. Vilket jävla skämt. Vilka dårar. Det är tydligen de bästa som många har upplevt. Upplevt Ullared. Üllared ett gigantiskt jävla köpcenter med massa billigt jävla skit. Fyfan! Vart hittar man alla orginal lixom? Och hur många finns det egentligen? Vi måste ha mer dårar i det här landet än fullt normala.
Ullared. Üllared kommer icke att följas. Jag ska försöka glömma bort det här och gå vidare.



Kommentarer
Postat av: Lina

Kanal 5 gör så mycket dåliga program nu för tiden! Jag såg det inte, men antar att det inte var npn hit! :P

2009-11-03 @ 16:53:49

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?