En bra dag.

Idag promenerade jag till och från jobbet, det var härligt, något kallt och blåsigt men när solen kom fram i ansiktet var det underbart! Sen nu i kväll har jag kört ett spinningpass... Hurtiga Issa kan ni kalla mig :)
Nu sitter jag i soffan och glor på teve, och är alldeles nöjd med denna dag!
Imorn vankas det tvätt hela eftermiddagen... Har inte tvättat efter jag kom hem från Thailand,
så det är ett berg som ligger och väntar på mig... Roligt!



Jacka: Vero Moda.
Spetströja,Väska, Halsband, Skor: Vintage.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till idag då :P

2009-04-21 @ 10:01:49
Postat av: Amelia

Du behöver inte skriva så mycket det blir så bra ändå.. Du får lixom till det, om man säger så =) Kramar!

2009-04-21 @ 16:23:49

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?