Jag vill se djävulen i vitögat & slå klackarna i taket!

Har partyjävulen i mig dött.!?
Har inte varit ute å levt rövare sen nyår..
Min start på 2009 har kort sagt varit alldeles lugn...

Men, jag känner att det börjar rycka och sprätta i kroppen på mig, som att nånting vill ut fast inte får, som en liten flicka som inte får leka med sina dockor.  som ett ljus utan eld, som en dansare utan musik, som mina skyhöga klackisar som bara väntar på att få sopa banan på ett dansgolv....  Eller nåt.... Ja ni fattar.....
Jag är helt enkelt förbannat partysugen! ;)

Det vankas utgång!


 

Jobbat & tränat idag...
Sen hem å gjorde pannkakor, pannkakor som jag suktat efter hela veckan! :)
åh, himmel! Vad det smakade bra!






En dagens.





Go natt!

 





 


 





 

Kommentarer
Postat av: alex

vart bor du nuförtiden??

2009-02-05 @ 16:37:18
Postat av: issa

i sundsvall ;)

2009-02-06 @ 14:20:52
Postat av: alex

haha, det förstod jag, men vart i sundsvall

2009-02-06 @ 15:02:45
Postat av: issa

Kuben =)

2009-02-08 @ 17:36:21

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?