Jag vill ha blommor..

Aldrig har det blomstrat så mycket som det gjorde våren 2008!
Det var blommor överallt.
Det var vackert, färgglatt och man kände verkligen hur sommaren var på väg.
Min garderob förvandlades till en sommaräng..
Jag vill tillbaks....
Idag hittade jag plaggen, dom vissna blommorna....
Längst in i min garderob..
Jag drömde mig bort.. Till våren 2008...
Jag hoppas att det växer och blir lika mycket blomster även denna vår!






Nu vill jag ha sommar... Inte senare eller snart utan nu! Jag är klar med vintern. Vill lägga undan alla dessa tjocka jackor, halsdukar och skor.. Jag skulle vilja springa runt i slitna jeanshorts och äta mjukglass... Sitta i en blommig klänning på en uteservering och dricka en kall öl å snacka skit! Men, jag får vänta ett tag till, jag vet! Men den 24 Mars får jag iaf en försmak på sommaren, då bär det av till varmare klimat, nämligen Thailand! :) det ska bli så himla skönt!
Jag läängtar!


Det här vill jag skutta runt i nu!

                          

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe thank you darling! Vad kul att du har en blogg, ska jag bli stammis här. :)

2009-01-29 @ 20:59:03    URL: http://amandamedh.blogg.se/
Postat av: ciss

skorna var inte dum inte!

2009-01-30 @ 01:40:24
Postat av: Anonym

trevlig blogg :)

2009-01-30 @ 15:45:29
Postat av: Eleni

Vad roligt att du skaffat dig en blogg! :)

2009-01-30 @ 15:56:24    URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken härlig sommaroutfit!

2009-02-01 @ 11:40:01

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?