Det är svårt.

Känns som att det har varit en väldigt lång dag idag.. Åkte till farmor mitt på dagen, pratade och åt. Sen åkte vi till sjukhuset. Jag hatar verkligen sjukhus, bland det värsta jag vet. Antar att det inte är nån som direkt gillar det heller, men man har vell bara dåliga minnen från när man har varit där.. Jag får lixom "kalla kårar" jag ryser i hela kroppen och får en klump i magen varje gång.. Det är så svårt att se dig sådär, det går inte att beskriva med ord.

Nu har jag iaf kommit hem och fått i mig lite mat... Blir nog en film ikväll, har ingen lust att göra några större aktiviteter..


Hoppas ni har det bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

jag skulle vilja krama om dig! En STOR kram från mig till dig. /Lina

2009-07-23 @ 23:10:52

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?