Fördriver tid..

Jag sitter i ungefär samma position nu som när jag klev upp imorse... Jag har tråkigt, sjukt tråkigt! Hade det varit lite bättre väder hade det varit så mycket lättare att göra nånting..

Men jag hittade dessa frågor som jag tänkte svara på för att fördriva lite tid. :)

Ögonfärg? Gråblå
Naturliga hårfärg? Som jag har nu typ, fast jag har ljusa slingor i.
Hur lång är du? 1,70 ca..
Piercad? Nej, inte nu, har varit....
Tatuering? Ja, en sol i svanken.
Skostorlek? 36, 37

Vem var det du sist träffade? Johan
Vem ringde du senast? Emelie
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad jag vill och vem det är till.
När vaknade du idag? Hmm... Typ vid 11 tror jag.
Vem fick dig att skratta senast? Johan :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj... Massa saker, bla resa..
Dricker du kaffe? JA!
Tycker du om kinamat? Helt okej.
Kan du spela poker? Njaa...
Tycker du om att mysa? Eh, ja! Det bästa som finns :)
Vill du ha barn? Ja, det är klart.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor :)
Har du testat narkotika? Nej.
Vad var det du senaste stoppade i munnen? Ett glas saft..
Vad har du för ringsignal? Guns n Roses Sweet child o´mine
Kan du byta olja på bilen? Det är nu jag måste svara ja känns de som :P
Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Någons adress...
När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen i ettan på gymnasiet tror jag...
När är du som mest kinkigast? På morgonen, (Om jag måste kliva upp tidigt)
När vill du helst vara ensam? hmm.... På toa...!
Vad ger dig gåshud? Olika, men när någon sjunger sjukt bra...


Okej, det där var inte så kul, halvdumma frågor.....

Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?