En bra dag, trots allt..

Idag har jag hunnit med en hel del :)



Klev upp vid nio och käkade frukost, sen diskade jag, det var sjukt mycket disk!! Ett helt berg! Usch, jag verkligen hatar att diska, speciellt när man har gått och dragit på det i flera dagar, då de blir sådär ingrott och mysigt..... En diskmaskin, Tack!

Sen vare tvättid, medans jag väntade på att tvätten skulle bli klar så åkte dammsugaren fram, sen torkade jag golven och dammtorkade överallt... Puuuh!


Efter allt "fejjande och donande" så åkte jag ut till Skatan till mamma och pappa, min bror och farmor och farfar var också där, där bjöds det på våfflor med glass, grädde och sylt. Åh, vad det smakade bra!



Sen packade jag ihop lite sommarkläder, pass och biljetter och sa Hej då, ses om två veckor! :)

Ja, nu är det bara en dag kvar, sen bär det av till solen! :D


Nu är jag hemma igen och ska snart se på Beck.


Jacka: Vintage
"sammets" tights: Gina tricot
Skor: Vintage





Ha en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Mina

vad fin du var i håret. hoppas du får det bra borta i värmen. kramar

2009-03-23 @ 18:30:50
Postat av: Amzy

Tjena tjejen. Skön blogg. Läser den varje dag. Kram!

2009-03-23 @ 21:17:10    URL: http://amzy.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?