en tumme upp för mig!

Har jobbat typ hela helgen, fredagkväll blev det halv kaos, kom lite mer folk än vad vi hade räknat med... Men det gick bra och det var faktiskt riktigt roligt :) Lördagen var det också jobb som gällde.
Idag har jag varit ledig, skönt! :) Var ut till mamma och pappa en sväng på förmiddagen och åt, sen vart det ett spinning pass på eftermiddagen.

Rotade genom lite kort förut, å jag måste faktiskt ge mig själv lite beröm, en klapp på axeln lixom.
Jag är faktsikt ganska duktig på att få till de där med frisyrer :)


Det här är några jag har knåpat ihop.




Fick även ett litet jobb idag som har med dessa att göra :) Kul!

                                                                                         

                                                                                                                                  




Nu är det lite fika och Beck som gäller.
Bullar och mjölk! Mums...!



Ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Ciss

Men shiiiit! vad snyggt allså! hur gör du?? Kram!

2009-03-08 @ 22:55:20
Postat av: Anna

ja de där är du duktig på gumman! :)

2009-03-09 @ 09:04:48
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2009-03-09 @ 14:36:52
Postat av: Anonym

vackert!

2009-03-10 @ 15:22:03

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?