ambitiös var namnet, eller?

Har precis kommit hem från jobbet, gick både till och från jobbet idag, gjorde jag även igår, å snart blire spinning på ego!  Gud i himlen, vilken karaktär hörni ;) Men jag måste ju se till å komma ner i bikinin, det bär ju av till Thailand om tre veckor :) Sen hade jag vell inte direkt den nyttigaste helgen heller.. Blev utgång i lördags, var på Aveny å levde rövare, drog även en kareoke.. :P Det var trevligt, mycket trevligt faktiskt. Sen blev det en å annan hamburgare som slank glupskt ner... Så det är bara till å röra på sig! :)


Igår fick jag mina skor och dom passade perfekt!
Ååh huua vad vackra dom är :) 




Har också hämtat ut mina nördiga glasögon.




Och nu står jag i väntans tider på denna läckerhet.

Kjol
Riktig vintagekänsla..


Sen förövrigt tycker jag att det är jävligt osexigt när karlar beställer in mjölk på krogen. 
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mina

Du är så vacker i allt issa.

2009-03-04 @ 09:33:48
Postat av: Lillan

Hej!



Jag gillar verkligen din blogg!

Sååå shysst stil alltså!

Önskar att du skulle skriva mer och lägga upp mer bilder.



Kram L

2009-03-04 @ 16:27:07
Postat av: issa

Tack, va kul :) Jag lovar att jag ska skärpa mig ;)

2009-03-04 @ 18:13:56

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?