Allt känns så vackert..

     Vacker som få......


Jag hoppas och tar i från tårna att det härliga vädret håller i sig! Åh, det är så underbart ute! Min vår är på väg, vilken känsla!


Promenad till och från jobbet idag, det var härligt, jag skuttade fram!




















Gick även en promenix med Fanny igårkväll, det var trevligt.
Skönt med lite frisk luft och skitsnack :)
Skulle färga håret igår, men kom lite grejer imellan, så det blev inte av, det får bli en annan dag.


Det här var kärlek vid första ögonkastet....
Jag smälte...
Vad vackert, vad välgjort, vad genomtänkt....


Vi är som gjorda för varandra...
 Vi kommer att vara lyckliga tillsammans...
Kom min sköna... kom....


Kommentarer
Postat av: johanna

gillar din blogg, tycker du skriver bra och har en super skön stil. keep up the good work! Kramar //Johanna.s

2009-03-18 @ 21:09:40
Postat av: Anonym

DU är vacker som få!

2009-03-21 @ 11:15:42

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?