Mår sådär, men jag är inte bitter!

Känner mig lite trött å hängig idag, gick och la mig direkt efter jag kommit hem från jobbet, somnade på stört och vaknade två timmar senare, det var behövligt!

Var och såg Män som hatar kvinnor på bio igår, den var jätte bra! :) den kan jag verkligen rekomendera för er som inte har sett den.




Åt även en megaportion med kyckling, potatisklyfter och vitlöksbröd före bion på Aveny, så det vart en välbehövlig promenad till och från jobbet idag också :)






 Jag kan då aldrig få nog av skor..... Min kära mor hade räknat mina skor häromdagen.... Jag säger inte mer än att det var tresiffrigt.... Jaja, det kan inte hjälpas här är fler jag vill ha! :)






Dagens

Jacka: Veromoda
Halsduk: Indiska
Väska: H&M
Handskar: Ginatricot
Strumpbyxor: H&M
Skor: Vintage


Nu ska jag slänga i mig lite käk sen ska jag åka till Eleni å kika på film :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jossan

ooh... jag gillar leoparderna :D

2009-03-07 @ 22:36:32
Postat av: Anonym

vart kommer gladiator sandalerna ifrån?

2009-03-08 @ 14:22:23

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?